AK Parti Düzce İl Başkanlığı’ndan Aşure İkramı

AK Parti Düzce İl Başkanlığı’ndan Aşure İkramı

Düzce’de Aşure Günü dolayısıyla düzenlenen programda AK Parti Düzce İl Başkanlığı tarafından Cuma namazı sonrası vatandaşlara aşure ikram edildi. Etkinliğe yoğun katılım oldu.


AK Parti Düzce İl Başkanlığı, paylaşma ve dayanışmanın simgesi olan Aşure Günü kapsamında anlamlı bir program gerçekleştirdi. Cuma namazının ardından Gürcü Osman Cami avlusunda düzenlenen etkinlikte vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.

Program, Düzceliler tarafından ilgiyle karşılandı.
Camii avlusunda gerçekleştirilen ikramda vatandaşlar bir araya gelirken, etkinlikte birlik ve beraberlik mesajları ön plana çıktı.


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!

Bu habere henüz yorum yapılmamıştır, ilk yapan siz olun!...



Bu sayfa da yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan https://duzcetv.com sorumlu tutulamaz.