Fenerbahçe’de futbolcular laktat testinden geçti

Fenerbahçe’de futbolcular laktat testinden geçti

Fenerbahçe’de futbolcular laktat testinden geçti

Yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri’nde sürdüren Fenerbahçe’de, oyuncular laktat testinden geçti.

 

Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Fenerbahçe’de oyunculara laktak testi uygulandı. Testler, 3 grup halinde gerçekleştirilirken; kaleciler takımdan ayrı çalıştı.

 

Öte yandan yönetim kurulu üyeleri ve Teknik Direktör İsmail Kartal, takımı ziyaret eden taraftarları selamladı.

 

Fenerbahçe, hazırlıklarını yarın yapacağı çalışmalarla sürdürecek.


 

Fenerbahçe’de futbolcular laktat testinden geçti


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!

Bu habere henüz yorum yapılmamıştır, ilk yapan siz olun!...



Bu sayfa da yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan https://duzcetv.com sorumlu tutulamaz.